Вот нашел интервью:
Jyrki Karppinen: Tämän päivän löytö!
Норман: Tämä on jatko-osa tälle!!!!!!!!!!J
Kapanen Olavi: Voi! On kyllä hyvä vaihtaa ketjua.?
Норман: Nyt häpeän vähän. Voisin kyllä vaihtaa vaatetta. Se uusi vaate pitäisi olla tässä linkissä. Olisitko Ralphie taas niin kultainen, että pienennät sitä. Että saan sen sopimaan avatariin.
Kapanen Olavi: Singaporessa, mutta?
Норман: Heh, mä olin tulossa ottamaan ensimmäisen lasillisen tästä uudesta, Ralphien korkkaamasta ja pöytään tuomasta pullosta (onkohan hyvä vertaus?). No joo, tuon aussijääkiekko-jutun jälkeen tietysti vois sanoa jotain, vaikka, että hulluja ne siellä etelässä ... Tosin olen kyllä nähnyt luistinradan jopa Singaporessa, mutta jääkiekkoa eivät tainneet siellä kuitenkaan pelata. Mutta Etelä-Australia on ihan ok. Siellä on talvella usein lunta ja jäätä, ja vuorilla myös laskettelukeskuksia.
Kapanen Olavi: . Ja mitä siellä ei ole on talojen lämpöeristys tai kunnollinen lämmitys. Kuumavesipulloja laittavat sänkyynsä niin kuin Englannissa.?
Норман: Tuli tässä mieleen, että ehkä joku ei huomannut meidän uutta toimintoa liittyen IMG-tagiin. Aiheesta lisää. kävin tsekkaamassa ja siivoamassa uutta kämppääni.
ruokkii suomalaisia roskalehtiä. Uskomattominta tässä on, että arvostettu Reuters on kääntänyt Aleksein sanomia päin mäntyjä, ja suomalainen lehdistö ehti haukkua jo takinkääntäjäksi ja ties miksi ennen kuin korjaus tuli.. Ei näin..
Jyrki Karppinen: kuuntelin just eilen "kotoa töihin" ja "töistä kotio" radiota (city). ihmettelin, että tulipas sanottua.?
Норман: Eilen Jeremenko seniori oli Joonas Hytösen haastattelussa. Olen vähän pettynyt, kun hän puolusti poikaansa englanniksi eikä ruotsiksi. Ruotsia hän kuitenkin osaa paremmin, ja ruotsi on Suomen toinen virallinen kieli sentään...
venäläinen? Sukunimi ukrainalainen, äiti Ossetiasta, puhuu paremmin ruotsia kuin venäjää, Suomen kansalainen...
Tänään YLE:n uutisissa oli juttu Spektr-lehdestä. Spektristä on tulossa venäjänkielinen viikkosanomalehti. Samassa lähetyksessä kerrottiin, että ennusteiden mukaan vuonna 2010 Suomessa asuu jo 100 000 venäjänkielistä.
Kapanen Olavi: eihän nämä mikään uutiset ole enää. siis, spektrista oli lehdissä pari viikkoa sitten (vähintään) ja venäjänkielisistä... no joo.?
Норман: Mä en lue lehtiä
Tampere on aika mielenkiintoinen paikka juuri nyt EU:n kokouksen takia. Keskusta vilisee poliiseja ja tummansinisiä Volvoja. Poliiseja on joka puolella, liikennevalot eivät toimi, kaupunkikuvassa paljon tyylikkäitä pukuihin ja jakkuihin pukeutuneita miehiä ja naisia.
olis pitänyt pitää se kokous helsingissä. matka töistä kotiin kesti keskiviikkona normaalin puolentunnin sijasta puoli toista tuntia. arrrgghhh ))
Jyrki Karppinen: Aika hauskaa, tapasin eilen D_F:n ja cat-x:n baarissa