17 марта 2009, 12:14
| | |
#51 (ПС)
| Эх, мне нравилось их творчество ещё до того, как я узнал что такое рэп. Займусь ликвидацией неграммотности. Историю надо знать:
Команду з традиційно дивною для хіп-хопу назвою «Вхід у змінному взутті» рівненчанин Олександр Стьоганов зібрав навмисно для участі у фестивалі «Червона рута-95» у Сімферополі. Основою проекту стали старшокласники із ВІА будинку піонерів «Цвіркуни».
І хоча лауреатами фестивалю адепти україномовного репу «Вхід у змінному взутті» не стали, проте написана спеціально для них Ткачем-Тараном-Саліховим пісенька «Сірко» була визнана найкращою, що й принесло свіжоспеченому гуртові певну популярність.
В кінці 1996 року „Вхід у змінному взутті” перебрався до Києва, отримавши дах над головою і контракт у своїх екс-земляків – мистецької агенції «Територія А». Заодно хлопці поступили до столичного інституту культури. Особливою стабільністю склад гурту не відзначався – врешті-решт із Стьогановим залишився тільки Роман Веркулич.
Масована реклама відеокліпів „Бо вже той день, коли”, „Час, що минає”, „Хто скаже так”, „Каролін”, у власних хіт-парадах далася взнаки – колектив стали вважати найпопулярнішим гуртом у своїй категорії.
В період з 1995 – 1999 роки „Вхід у Змінному Взутті” давав 20 – 30 концертів щомісяця... Попри мізерні гонорари, хлопці відчували себе щасливими. Співпраця з мистецькою агенцією завершилася випуском касетки «Планове засідання...», котра була найуспішнішою та найскандальнішою роботою колективу.
Літом 1998 року контракт „Вхіду у змінному взутті” із „Територією А” закінчився. Звинувативши учасників ВуЗВ у вживанні наркотиків, лідер Мистецької Агенції поет Олександр Бригинець відмовився продовжувати опікування проектом... Колектив випускає провальний альбом „П’ять”, після чого Стьоганов згодом подався шукати кращого життя до Сан-Франциско, а всі пісні подарував Роману Веркуличу.
У двохтисячному році відбулося відновлення колективу в новому складі. Окрім Веркулича та Потапенко (колишнього учасника проекту UGO), котрі стали за мікрофони, до команди приєдналися хлопці з гурту „Samosaboyzz” Безкровний - клавішні, Петренко - гітара, Чегодаєв - бас, Прозоров - ударні.
В 2002-му Стьоганов повернувся з-за кордону до Києва, однак до „Вхід у змінному взутті” не приєднався і розпочав новий проект Jigga. В цей же час „ВуЗВ” приступив до запису демо-версії альбому на студії "Комора". Проте вже наступного року з команди пішов Потап, забравши назву колективу.
У новітній період історії колектив, котрий перейняв назву „Вхід у Змінному Взутті” взяв участь у створенні саундтреку до фільму „Штольня”, вийшов на диску-триб’юті Скрябіна із піснею „Неділя-Понеділок” та випустив альбом „Просто”. Веркулич та інші музиканти вирішили виступати під назвою "Samosaboyzz". У їх двомовному російсько-українському репертуарі знайшлося місце й переспівам старих добрих хітів дев’яностих „Час що минає” та „Каролін”.
P.S. Последнее, что я слышал о Веркуличе - что он теперь снимает клипы. Режиссер, что ли... |